Verhuur

Op deze pagina vindt u alle informatie over het huren van Mat'54 Hondekop 766.

Onze mooie 766 huren?

Wilt u voor een speciale gelegenheid een rit maken met onze mooie oude 766?

Verhuur van de 766
Onze 766 tijdens een speciale rit naar Hardenberg. Foto: Fermon Bosman

Dat kan! Vrijwel het gehele Nederlandse spoorwegnet staat tot uw beschikking. Het treinstel kan op vrijwel alle elektrische spoortrajecten (met uitzondering van de Betuweroute, de HSL Zuid en de HSL Noord) in Nederland rijden. Van Groningen tot Maastricht, van Enschede tot Den Haag, van Den Helder tot Vlissingen. Uw eigen trein wordt ingepast in de dienstregeling van het overige treinverkeer. Professioneel en bevoegd treinpersoneel staat tot uw dienst. In samenwerking met NS Chartertrains kan een eventmanager uw rit begeleiden.

De 766 is te huur voor bedrijven en particulieren. Een huwelijksrit, een afscheids- of personeelsfeest, speciaal vervoer etc., bijna alles is mogelijk, inclusief uw cateringwensen. Onder meer het Rode Kruis, TROS, de Maag Lever Darm Stichting, NS Reizigers, Cosmo Trucks (DAF-bedrijfswagendealers), Servex en diverse scholen die de 766 voor hun schoolreis nodig hadden, gingen u als huurder al voor. De opbrengsten uit de verhuur van ons stel besteden wij aan het behoud van dit knap stukje Nederlands industrieel erfgoed.

Wanneer u met ons contact opneemt om verdere informatie aan te vragen, willen wij in ieder geval van u vernemen:

• de vermoedelijke datum, die moet nog minimaal acht (8) weken in de toekomst liggen;
  • de aard van uw gezelschap, bijvoorbeeld een familie-uitje, bedrijfsuitstapje of een gezelschap productmanagers, en de omvang;
  • de plaats(en) en tijdstippen van vertrek en aankomst met, indien van toepassing, een door u gewenste route met extra stopplaatsen.
Verhuur van de 766
Onze 766 tijdens een speciale rit naar s'Hertogenbosch. Foto: Vincent Wolst

Wanneer u deze informatie aan ons aanreikt, kunnen wij u goed informeren. U kunt contact opnemen door een e-mail te sturen naar verhuur@mat54.nl. Ook op cateringgebied zijn er diverse mogelijkheden aangezien het treinstel is voorzien van een eigen restauratieafdeling. Afhankelijk van uw wensen kunnen wij u daarvoor voorstellen doen.

Wij zien u graag aan boord van ons treinstel!

NB. Het Beneluxtreinstel wordt het moment grondig opgeknapt in Roosendaal en is daardoor (nog) niet geschikt voor verhuur.

Eind juli was de BDk 220902 gestraald en in de eerste primerlaag gespoten. Het interieur is in deze coupé weer teruggebouwd

De maand juli stond voornamelijk in het teken van het stralen van de BDk 220902. Maar eerst moesten er de nodige voorbereidingen getroffen worden.

In de ABk 220902 werden op het balkon van de 2e klasse de plafondplaten teruggeplaatst. Later zullen de strips worden aangebracht. Bij de BDk 220902 werd bij één van de buitenste cabineramen slecht plaatwerk hersteld. Ook werd een gedeelte van de buitenste rand hiervan hersteld.