Videoverslagen

We merken dat het enthousiasme, vakmanschap en toewijding van de vrijwilligers moeilijk over te brengen is met tekst en foto's. Vandaar dat we zijn gestart met het maken van videoverslagen. De verslagen worden gepubliceerd Facebook en ons YouTube kanaal. Ons YouTube kanaal is te vinden via deze link. Vergeet niet je te abonneren op ons kanaal en een reactie achter te laten.

Info Stichting Hondekop

Heeft u vragen en/of opmeringen, dan kunt u d.m.v. het formulier hieronder in te vullen contact met ons opnemen

In december werd er een begin gemaakt met het schuren van de schuifdeuren van de BDk 220902. Met de hulp van Stichting 2454 CREW kwam de ABk 220902 weer in beweging. Deze werd dichterbij de werklocatie geplaatst zodat men kan verder werken binnenin dit rijtuig.

De werkzaamheden gingen verder in het BDk rijtuig van de 220902. Het slechte houtwerk aan de onderkanten van de ramen werd vervangen door nieuw houtwerk. Daarna werd het in de beschermende menie gezet.

Nu Hondekop 766 weer is voorzien van een nieuwe laag verf, konden de werkzaamheden in Roosendaal zich weer richten op de Benelux Hondekop 220902. Het BDk-rijtuig van dit treinstel was al in de werktent geplaatst en meteen werd er begonnen met het verwijderen van de ramen