Videoverslagen

We merken dat het enthousiasme, vakmanschap en toewijding van de vrijwilligers moeilijk over te brengen is met tekst en foto's. Vandaar dat we zijn gestart met het maken van videoverslagen. De verslagen worden gepubliceerd Facebook en ons YouTube kanaal. Ons YouTube kanaal is te vinden via deze link. Vergeet niet je te abonneren op ons kanaal en een reactie achter te laten.

Info Stichting Hondekop

Heeft u vragen en/of opmeringen, dan kunt u d.m.v. het formulier hieronder in te vullen contact met ons opnemen

In de ABk 220902 werden op het balkon van de 2e klasse de plafondplaten teruggeplaatst. Later zullen de strips worden aangebracht. Bij de BDk 220902 werd bij één van de buitenste cabineramen slecht plaatwerk hersteld. Ook werd een gedeelte van de buitenste rand hiervan hersteld.

Onder de BDk 220902 zaten nog de accu's van de 220902, deze hebben we nu er allemaal eruit gehaald. Op voorhand hadden we een maand geleden een viertal er uit gehaald en weer onder lading gezet

De stroomafnemer, die in de spuittent opgeknapt wordt, begint al aardig vorm te krijgen.
Bij de BDk 220902 werden de boven- en onderrand schoongebikt. Dit om te kijken of er onder de verflagen nog slechte plekken zitten. En deze werden zeker gevonden.