Videoverslagen

We merken dat het enthousiasme, vakmanschap en toewijding van de vrijwilligers moeilijk over te brengen is met tekst en foto's. Vandaar dat we zijn gestart met het maken van videoverslagen. De verslagen worden gepubliceerd Facebook en ons YouTube kanaal. Ons YouTube kanaal is te vinden via deze link. Vergeet niet je te abonneren op ons kanaal en een reactie achter te laten.

Info Stichting Hondekop

Heeft u vragen en/of opmeringen, dan kunt u d.m.v. het formulier hieronder in te vullen contact met ons opnemen

Eind juli was de BDk 220902 gestraald en in de eerste primerlaag gespoten. Het interieur is in deze coupé weer teruggebouwd

De maand juli stond voornamelijk in het teken van het stralen van de BDk 220902. Maar eerst moesten er de nodige voorbereidingen getroffen worden.

In de ABk 220902 werden op het balkon van de 2e klasse de plafondplaten teruggeplaatst. Later zullen de strips worden aangebracht. Bij de BDk 220902 werd bij één van de buitenste cabineramen slecht plaatwerk hersteld. Ook werd een gedeelte van de buitenste rand hiervan hersteld.