In de maand december 2018 zijn er minder werkzaamheden uitgevoerd dan in andere maanden. Dit had diverse redenen, o.a. door de inzet van onze Hondekop 766 waar ook vrijwilligers voor nodig zijn.

Het vervangen van het verroeste casco aan de onderkant, aan deze zijde van de ABk 220902, gaat zeer voorspoedig. Nu is ongeveer 2/3 e deel vervangen. Verder zijn de bodemplaten gedemonteerd. Deze zijn, net als de schortplaten, gelabeld en elders opgeslagen. Ook deze platen zullen in de toekomst grondig opgeknapt worden.

Uiteraard worden de werkzaamheden vervolgd in 2019.

Wilt u ons helpen met het opknappen van Benelux Hondekop 220.902 en het rijvaardig houden van Hondekop 766? Stuur dan een mail naar info@mat54.nl. Minimale leeftijd is 18 jaar.

Foto’s: Vincent Swart.