De Punt. de thuisreis

Na een weekend van filmen ging de 766 weer terug vanuit Groningen, met de "kogelgaten" nog zichtbaar op de trein

Op maandag 27 oktober 2008 reed de 766 na een lang weekend filmwerk voor de kaping bij De Punt Groningen naar huis, Utrecht Cartesiusweg

Alle foto's op de pagina zijn genomen door: Paul Delcour

Linkjes van diverse fotos en flmpjes

Van Jaap Dronkert, de producent van de verfiming van de kaping bij De Punt kregen we deze links door:
Ongetwijfeld zijn er meer foto's en filmpje sop het web beschikbaar.

Info Stichting Hondekop

Heeft u vragen en/of opmeringen, dan kunt u d.m.v. het formulier hieronder in te vullen contact met ons opnemen

Onder de BDk 220902 zaten nog de accu's van de 220902, deze hebben we nu er allemaal eruit gehaald. Op voorhand hadden we een maand geleden een viertal er uit gehaald en weer onder lading gezet

De stroomafnemer, die in de spuittent opgeknapt wordt, begint al aardig vorm te krijgen.
Bij de BDk 220902 werden de boven- en onderrand schoongebikt. Dit om te kijken of er onder de verflagen nog slechte plekken zitten. En deze werden zeker gevonden.

Crowdfunding

Stichting Hondekop heeft uw hulp nodig. De bodem van onze schatkist zien we nog net niet; tegelijkertijd staan we wel voor een aantal noodzakelijke uitgaven. Door de coronapandemie heeft onze exploitatie twee jaar stil gelegen. Dat krijgt nu toch weerslag op onze financiële positie. Regionaal gebonden museumbedrijven konden beroep doen op gemeentelijke of provinciale fondsen. Organisaties met serieuze omzetderving konden een beroep doen op landelijke regelingen. Stichting Hondekop viel steeds buiten die ‘prijzen’ en dat knelt.